A- A A+

L'Agència Catalana del Consum té com a objectiu vetllar pels drets i deures dels consumidors, entre els quals es consideren els que fan referència a la publicitat. La seva pàgina web recull tota la normativa referent a la publicitat.

En primer lloc consulteu les causes que el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) indiquen com a factors a tenir en compte en el seu enllaç i redacteu un petit informe.

 


 

1. Se us demana que visualitzeu els vídeos publicitaris de la vostra activitat

2. Feu una anàlisi segons el següent guió:

1.- Les paraules 
-Què diuen els textos orals i escrits?

2.- Les imatges 
-Quants plans hi ha? 
-Què expliquen? Què representen?

3.- Els sons 
-Hi ha música? De quin tipus? 
-Hi ha efectes sonors? De quin tipus? 
-Quin paper tenen la música o els efectes en l’anunci?

4.- El missatge 
-Quin producte i marca s’anuncien? 
-Com resumiries el missatge que es vol transmetre?  
-A quin públic va dirigit l’anunci? 
-Apareix en l’anunci el consumidor de la marca? Com es caracteritza? 
-El món que reflecteix l’anunci s’assembla a la realitat? 
-Quina representació del món es desprén de l’anunci? 
-Quin tipus de persones apareixen a l’anunci, quin paper hi fan i com estan caracteritzades?  
-Quins valors funcionals, emocionals i simbòlics s’atribueixen al producte o servei de l’anunci?

Feu l'anàlisi en un únic document i guardeu-lo amb el nom analisi_anunci_integrants del grup. Envieu l'enllaç del document al vostre professor o professora.

Joomla templates by a4joomla