A- A A+

Explica què és per a tu un estereotip. Posa exemples de les tendències estereotipadores en la societat i en publicitat.

Analitza els estereotips que apareixen en aquest anunci del perfum DKNY.

  • Descriu l'escena.
  • Detalla l'aspecte físic dels personatges.
  • Fixa't en la fruita que apareix. Observaràs que té reminiscències culturals (històries bíbliques)
  • Comenta les diferents actituds del noi i la noia i intenta trobar significats.
  • Tingues en compte el text. T'ajudarà a trobar el sentit d'aquest anunci.
  • Aspectes plàstics com el color, enquadrament, composició, també tenen el seu significat. Intenta descobrir-ho.
  • Fes una valoració personal.
  • Inventa un títol per a la història que reflecteix aquest anunci.

Cal tenir en compte i saber argumentar aspectes com ara:

  • Concepte d'estereotip.
  • Tendències estereotipadores en la societat.
  • Funció estereotipadora de la publicitat.
  • Influència en la societat actual dels models socials que apareixen en la publicitat i en els mitjans de comunicació en general.
  • Com reaccionar davant dels estereotips.
Joomla templates by a4joomla